Secció esportiva

Amb l’objectiu que l’esport tingui una continuïtat un cop acabada l’etapa escolar creem les seccions esportives, formades per un gran volum de joves jugadors que practiquen els esports següents:

SI VOLS SABER MÉS, ENTRA AL NOSTRE BLOG

Aquesta temporada la Secció de la Fundació CET10 està formada per 10 equips. Volem donar la benvinguda al femení base B, les nostres peques i el nostre futur en categoria femení.

La secció està dividida en els nivells següents:

• Juvenil A
  • Juvenil B
  • Cadet A
  • Cadet B
  • Cadet C
  • Cadet-juvenil
  • Infantil A
  • Infantil B
  • Femení base A
  • Femení Base B

ACCEDEIX A LA GALERIA D'IMATGES DE LA SECCIÓ DE FUTBOL

Un any mes, l'objectiu és fer compatible la formació amb el rendiment. Volem destacar que tant el juvenil A i el cadet-juvenil femení estan participant en la màxima categoria catalana i nacional.

Santi Gea. Responsable de la Secció de futbol sala de CET10.

SI VOLS SABER MÉS, ENTRA AL NOSTRE BLOG

Comencem una nova temporada a la Secció de bàsquet de la Fundació CET10 amb novetats i amb la il·lusió de sempre.

Una de les novetats és el canvi en la direcció tècnica i coordinació de la Secció. Oscar Ros deixa el relleu a Josep Mª Casanovas (Eloi) que ja col·laborava amb el bàsquet de la Fundació CET10, com a coordinador de les trobades, de la formació, del torneig mini de Setmana Santa i com a director del Campus. Una altra de les millores és el canvi d’equipació. La marca Joma ha estat l’escollida per vestir a tots els nostres esportistes. Aquesta temporada comptarem amb sis equips: Dos adscrits al Consell d’Esport Escolar de Barcelona i quatre adscrits a la Federació Catalana de Basquetbol:

• Infantil femení (CEEB)
    • Infantil masculí (CEEB)
    • Preinfantil masculí (FCBQ)
    • Infantil masculí (FCBQ)
    • Cadet masculí de primer any (FCBQ)
    • Cadet masculí de segon any (FCBQ)
    ACCEDEIX A LA GALERIA D'MATGES DE LA SECCIÓ DE BÀSQUET

Com podeu veure la presència del bàsquet femení encara és petita, però la intenció de la Fundació CET10 i de la secció és potenciar l’esport femení i acabar tenint el mateix nombre d’equips femenins que masculins. L’altre objectiu és millorar el nivell en el qual competeixen els nostres equips. El camí és difícil, però la voluntat ferma i en pocs anys pensem aconseguir-ho. De moment, desitgem una bona temporada 2014-2015!

Eloi. Coordinador Secció de bàsquet CET10.

SI VOLS SABER MÉS, ENTRA AL NOSTRE BLOG

La Secció de patinatge artístic de la Fundació CET10 es composa de 12 patinadors, que entrenen tres dies a la setmana a la Pista Poliesportiva Municipal de la Palmera.

La Secció es divideix en:

• Secció A
      • Secció B
      ACCEDEIX A LA GALERIA D'IMATGES DE LA SECCIÓ DE PATINATGE

Esperem donar el millor de nosaltres amb esforç i il·lusió.

Elena Fernández. Responsable de La Secció de patinatge artístic de la Fundació CET10.

SI VOLS SABER MÉS, ENTRA AL NOSTRE BLOG

La secció de Tennis de la FUNDACIÓ CET10 es composa de més de 18 jugadors i jugadores que entrenen al CEM Olímpia

Els nostres jugadors estan presents en les següents categories:

•  Alevins i infantils
        •  Cadets/júniors
        Durant els entrenaments, un total de sis hores setmanals, treballem aspectes tècnics, tàctics, físics i psicològics.

SI VOLS SABER MÉS, ENTRA AL NOSTRE BLOG

Aquest any a la Secció de gimnàstica rítmica de la Fundació CET10 comptem amb unes 22 gimnastes entre els 8 i els 17 anys.

• Grup benjamí
          • Grup infantil
          • Grup júnior i seniors

ACCEDEIX A LA GALERIA D'IMATGES DE LA SECCIÓ DE RÍTMICA

Durant aquest temporada cada gimnasta competirà dins la seva categoria i nivell a les competicions que organitza el CEEB, AEGEG i la FCG.

Tenim des de les categories benjamí fins a la categoria juvenil i durant aquest trimestre buscarem petites gimnastes per obrir un nou grup de la categoria pre-benjamí (dels anys 2007-2008).

Animeu-vos!

Irene Bernal. Responsable de la Secció de gimnàstica rítmica de la Fundació CET10.