Futbol Sala Especial Nadal

Si t'agrada el Futbol Sala, des de la Fundació CET10 t'hem preparat un Nadal on el viuràs al 100%! Escull la modalitat que més t'agradi. Consulta tota la informació al document que trobaràs en cada producte.

FUTSAL TOTAL NADAL

On vols practicar el futbol? Tria el teu lloc.

FUTSAL TOTAL PISTA LA PALMERA
Un any més repetim l’activitat Futsal Total, destinada a benjamins, alevins federats i secció de futbol sala de la Fundació CET10.
Dies: 27, 28 i 29 de desembre i 2, 3, 4 i 5 de gener
A la Pista La Palmera.

FUTSAL TOTAL CEM BAC DE RODA
Campus de futsal de formació, destinat a nens i joves jugadors entre 5 i 12 anys que vulguin perfeccionar la seva tècnica de futbol sala.
Dies: 2, 3, 4 i 5 de gener.
Al Pavelló del CEM Bac de Roda.

Inscripcions online en aquest enllaç i presencials a les nostres oficines al c/ Guipúscoa 23-25 baixos 3.

FUTSAL TOTAL CEM MARESME
Per a nens i joves jugadors entre 5 i 12 anys que vulguin perfeccionar la seva tècnica de futbol sala.
Dies: 27, 28 i 29 de desembre i 2, 3, 4 i 5 de gener.
Al CEM Maresme.

Inscripcions online en aquest enllaç i presencials a les nostres oficines al c/ Guipúscoa 23-25 baixos 3 o al CEM Maresme al c/ Pallars 484.

FUTSAL TOTAL CEM BOGATELL
Aquest any tornem amb més força! Destinat a infantils i cadets masculins de secció de futbol sala de CET10.
Dies: 27, 28, i 29 de desembre i 2, 3, 4 i 5 de gener.

FUTSAL MIX

Gaudeix de la combinació perfecta! Tallers de tècnica + partits
Dirigit a nois i noies de 3 a 16 anys. De 10 a 13h.
Dies: 27, 28, i 29 de desembre i 2, 3 ,4 i 5 de gener.
Al CEM Bogatell.

Inscripcions online en aquest enllaç i presencials a les nostres oficines al c/ Guipúscoa 23-25 baixos 3 o al CEM Bogatell al c/ Carmen Amaya 4-6.

2N CAMPUS FUTSAL FEMENÍ NADAL

Campus dedicat a femenines base i a cadet-juvenil femení de la secció de futbol sala de CET10.
Dies: 27, 28, i 29 de desembre i 2, 3, 4 i 5 de gener.

pdf DESCARREGA'T EL DOSSIER TÈCNIC AQUÍ

Inscripcions online en aquest enllaç i presencials a les nostres oficines al c/ Guipúscoa 23-25 baixos 3.

TORNEIG DE NADAL JUVENIL

Ja està aquí el torneig de futbol sala que organitzem per 2n any. Es realitzarà del 27 al 29 de desembre a Lloret de Mar i està adreçat a la categoria juvenil masculí.

2N TORNEIG REIS FUTSAL

Adreçat a la categoria cadet i juvenil femení, el II Torneig de Reis Femení se celebrarà del 2 al 4 de gener al Pavelló del CEM Bac de Roda.

Gaudeix d'unes festes plenes d'esport. No t'ho perdis! 😊