Fundació CET10

Fa més de divuit anys, un grup de persones vàrem engegar un projecte comú: CET10. Un projecte que compartíem des del convenciment que l’esport i el lleure són eines que treballen en favor del creixement de les persones, dels infants, del jovent, alhora que representen un potent vehicle socialitzador i generador de cohesió.

Després d’aquests anys, el projecte CET10 és una història d’èxit: hem crescut sense perdre mai de vista la nostra visió inicial, i sent-hi sempre fidels. Això ens dóna l’oportunitat de dur el nostre projecte un pas més enllà amb la FUNDACIÓ CET10. Una eina que ens permet portar el nostre sentit social fundacional a noves cotes, per continuar treballant amb les escoles com fins ara, amb les administracions públiques i entitats del sector educatiu, sí, però també per ampliar la nostra tasca fins a altres projectes i agents socials on calgui la promoció esportiva i de lleure en favor de la infància i els joves. La nostra acció recau en emfatitzar els valors educatius de l’activitat física i el lleure, tals com creixement personal, salut, benestar i associacionisme, tot considerant-los base pedagògica d’una educació integral. Treballem en base a dues línies principals:

• L’esport i el lleure
  • El projecte Cap Infant sense Esport

• Entitat col·laboradora de l’Institut Barcelona Esports.
  • CET10 va ser guardonat l’any 2011 amb la medalla d’or al Mèrit Cívic de la ciutat de Barcelona.
  • Entitat membre del Consell Municipal de l’Esport de Barcelona.
  • Entitat col·laboradora de la FAPAC.
  • Integrants del grup d’experts en l’elaboració del Plan Integral de la Actividad Física i el Deporte del Consejo Superior de Deportes.
  • Organització afiliada al Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB).
  • Centre de formació col·laborador homologat pel Servei d’Ocupació de Catalunya.
  • Centre de formació reconegut per la Secretaria General de Joventut.
  • Centre col·laborador de l’Escola Catalana de l’Esport i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Certificats amb la norma de Gestió de la Qualitat ISO 9001.
  • Treballem amb més de 40 escoles de la província de Barcelona, amb un volum de més de 8.000 nens i nenes.