CURS SUBVENCIONAT pel SOC: Dinamització d’activitats de temps lliure infantil i juvenil

Codi curs: SOC

Modalitat: Presencial

Horari: De dilluns a divendres en horari de matí o tarda

Data inici: 20171201

Data fi:

Ubicació: Inscripcions al CEM JÚPITER - c/ Agricultura, 232

Hores lectives: 150

Hores pràctiques: 160

Condicions d'accés: Tenir 18 anys en situació d'atur i estar inscrit com a demandant d'ocupació

Import: Subvencionat pel SOC

SOC

Curs subvencionat pel Servei d'Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu

INICI DEL CURS: DESEMBRE 2017

Per a què et prepara el curs de Dinamització d’activitats de lleure?

Et prepara per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure educatiu dirigides a la infància i la joventut, en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent a les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Quin és l’entorn professional on podràs treballar?

Monitor/a en les activitats de temps de lleure educatiu infantil i juvenil dins i fora del marc escolar.

Monitor/a en centres i equipaments com centres cívics, centres infantils, centres culturals, clubs, centres de lleure i associacions/agrupacions de lleure educatiu, cases de joventut, colònies urbanes, ludoteques, albergs, terrenys d'acampada i campaments, cases de colònies, granges-escola, aules i escoles de natura, espais de lleure educatiu en entorns comercials, centres escolars, transports infantils i juvenils, associacions, camps de treball, intercanvis juvenils, entre d’altres.

Què cal per matricular-te al curs?

PDF DESCARREGA'T EL PDF AMB TOTA LA INFORMACIÓ

És imprescindible tenir 18 anys, com a mínim, abans de començar el curs.

Documents que cal portar per matricular-te

La inscripció es realitzarà de manera presencial al Centre de Formació CET10. Ens trobaràs al CEM Júpiter (carrer de l'Agricultura, 232, Barcelona).

També caldrà entregar la documentació següent:

/ Currículum Vitae
/ Fotocòpia DNI (les 2 cares al mateix full)
/ Document compulsat que acrediti alguna de les formacions anteriors
/ Document d’alta i renovació de la demanda d’ocupació (DARDO). S’ha de sol·licitar directament a la teva OTG
/ 1 foto carnet

Si necessites més informació, també ens pots trucar al 93.313.79.76 o enviar-nos un mail a  info.formacio@fundaciocet10.org