Centre de Formació Fundació CET10

Uneix-te a nosaltres! Et proporcionem l'entorn adequat pel teu creixement professional i personal.

Quin és el teu camí?

Sigui quin sigui, no deixis de formart-te! Al Centre de Formació Fundació CET10 fem cursos en el lleure educatiu i
cicles formatius de grau mitjà i superior

Informa't sobre els cursos d'Educació en el Lleure

Informa't sobre els Cicles Formatius de Grau Superior i Mitjà

10 raons per estudiar amb nosaltres

La nostra metodologia és innovadora i evidentment pràctica.
en contacte amb el món laboral. Som professionals en actiu.
Et proporcionem una formació ajustada a la demanda de les empreses.
Les nostres Instal·lacions equipades amb les últimes tecnologies.
Oferim titulacions oficials addicionals dins el mateix curs.
Gaudiràs d'una excel·lent formació en empreses capdavanteres del sector.
Acompanyament i orientació permanent a l'alumnat que garanteix l'èxit del procés.
/  Borsa de treball pròpia per facilitat la incorporació al món laboral.
Treballem i col·laborem amb les principals entitats i empreses del sector.
/ Tindràs accés gratuït al Centre Esportiu CEM Júpiter i gaudiràs de les seves activitats esportives.

Qui som?

"Treballem amb i per a les persones"

Centre de Formació vinculat a CET10 i Fundació CET10 amb qui compartim missió, visió i valors.
Un projecte que compartim des del convenciment que l'esport i el lleure són eines que treballen en favor del creixement de les persones, dels infants, del jovent, alhora que representen un potent vehicle socialitzador i generador de cohesió.
/ La nostra acció recau en emfatitzar els valors educatius de l'activitat física i el lleure, tals com creixement personal, salut, benestar i associacionisme, tot considerant-los base pedagògica d'una educació integral.
Impulsar doncs la formació i qualificació dels professionals de l'àmbit de l'esport i el lleure educatiu és clarament el nostre objectiu. La qualitat, el rigor professional i l'atenció a les persones són els eixos del nostre centre.

La nostra metodologia de treball

/ Metodologies participatives per tal de potenciar la iniciativa, la responsabilitat i el compromís vers la societat
/ Expressar lliurement i respectuosament les pròpies idees i sentiments
/ Desenvolupar l'esperit crític i transformador